Масла за камиони, автобуси и строителни, минни и селскостопански машини 10W-40 Бургас, бул. Демокрация 68
MANNOL TS-7 UHPD 10W-40 Blue 7107
MANNOL TS-7 UHPD 10W-40 Blue е всесезонно синтетично моторно масло за тежкотоварни и високооборотни дизелови двигатели от най-ново поколение с и без турбокомпресор, работещи в тежки условия на гориво с ниско съдържание на сяра. Маслото е преминало успешно пътни и лабораторни тестове в центровете на VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK и RENAULT и има техните писмени одобрения.
Свойства на продукта:
- Синтетична основа от най-високо качество с иновативен пакет от добавки, характеризиращ се с оптимален вискозитет в широк температурен диапазон, осигурява идеални свойства против триене, износване и надраскване, което значително удължава живота на оборудването като цяло, дори и най-екстремните режими на работа в широк диапазон от околни температури и осигурява значителна икономия на гориво;
- Стабилната синтетична основа осигурява повишена термоокислителна стабилност на маслото, което в комбинация с отлични детергентно-диспергиращи свойства и ниско съдържание на пепел ефективно намалява образуването на котлен камък и лак, предотвратява отлагания от всякакъв вид и поддържа частите на двигателя, особено цилиндър-бутало , в идеално чисто състояние през целия интервал между смяната;
- Уникалната формула осигурява устойчивост на маслото на стареене и поради намаленото изпарение и високата точка на възпламеняване, намалява "отпадъците" от нагар на маслото, което позволява да се използва в двигатели с дълъг експлоатационен интервал до 60 000 км и конвенционални двигатели;
- Благодарение на синтетичната основа, оптималният вискозитет има отлични нискотемпературни свойства, включително ниска точка на течливост, заедно с добра изпомпваемост на маслото и завъртане на компонентите на двигателя при ниски температури, лесен „студен старт“ (до -30 ºC) и намалено износване при стартиране;
- Съвместим с всички системи за последваща обработка на отработените газове, DPF, TWC, EGR и SCR благодарение на използването на технология Low SAPS;
- Ефективно защитава частите на двигателя от всички видове корозия;
- Намалено пенообразуване и ефективна устойчивост на аерация;
- Ефективно се справя с увеличаването на напрежението на срязване по време на работа, причинено от повишен вискозитет поради дисперсия на сажди;
Подходящо за двигатели, работещи с природен газ (LNG) и нефтен (LPG) газ.
Предназначен за всички видове тежкотоварни дизелови двигатели (камиони за дълги разстояния, автобуси и др.), офроуд машини (строителни, минни, селскостопански) и специално оборудване от европейски, американски и азиатски производители, които отговарят на изискванията на Euro I – V и VI, където се изисква ниво на производителност CK-4 или по-ниско.
Когато използвате масла CK-4 с горива, съдържащи повече от 15 ppm сяра, не забравяйте да следвате препоръките на производителя на двигателя за сервизни интервали.
Спецификации:
API CK-4/CJ-4
ACEA E8
ACEA E11
DAF (ACEA E6)
IVECO (ACEA E6)
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K222
MB 228.31
MAN M 3477
MAN M 3775
Одобрение:
MACK EOS-4.5
DAIMLER DTFR 15C110
RENAULT VI RLD-3
VOLVO VDS-4.5
Цена 20л. - 215.00 лв.
MANNOL TS-6 UHPD 10W-40 Eco 7106
MANNOL TS-6 UHPD 10W-40 Eco е всесезонно съвременно синтетично моторно масло за тежкотоварни и високооборотни дизелови двигатели с и без турбокомпресор, работещи в трудни условия. Маслото е преминало успешно пътни и лабораторни тестове в центровете на Mercedes-Benz, MAN и MTU и има техните писмени одобрения.
Свойства на продукта:
- Синтетична основа с най-високо качество, отличаваща се с идеален вискозитет в широк температурен диапазон, осигурява ненадминати свойства против триене, износване и надраскване, които значително удължават живота на оборудването във всички, дори и най-екстремните, режими на работа в широк диапазон от температури на околната среда и осигуряват значителна икономия на гориво;
- Стабилната синтетична основа в комбинация с естествени антиоксиданти осигуряват повишена термоокислителна стабилност на маслото, което в комбинация с отлични детергентно-диспергиращи свойства (TBN> 12,5) и ниско пепелно съдържание, ефективно намалява образуването на котлен камък и лак, предотвратява отлаганията всички видове и поддържа изключително чисти части на двигателя, особено групата цилиндър-бутало, през целия период на обслужване между смените;
- Уникалната формула осигурява устойчивост на маслото на стареене и поради намаленото изпарение и високата точка на възпламеняване, намалява "отпадъците" от маслен котлен камък, което позволява да се използва в двигатели с дълъг експлоатационен интервал не по-малък от 500 моточаса и конвенционални двигатели;
- Благодарение на синтетичната основа с оптимален вискозитет има отлични нискотемпературни свойства, включително ниска точка на течливост, заедно с добра изпомпваемост на маслото и въртене на компонентите на двигателя при ниски температури, лесен „студен старт“ (до
-30 ºC) и намалено износване при стартиране;
- Съвместим с EGR и SCR системи, не е подходящ за системи оборудвани с филтри за твърди частици (DPF);
- Ефективно защитава частите на двигателя от всички видове корозия;
- По-ниско образуване на пяна;
- Ефективно се справя с увеличаването на напрежението на срязване по време на работа, причинено от повишен вискозитет поради дисперсия на сажди;
- Може да се използва в комбинация с няколко, всички с по-високо съдържание на сяра.
Предназначен за всички видове тежкотоварни дизелови двигатели (камиони за дълги разстояния, автобуси и др.), офроуд машини (строителни, минни, селскостопански) и специално оборудване от европейски, американски и азиатски производители, които отговарят на изискванията на Euro I, II , III, IV, V, където се изисква ниво на производителност CI-4 или по-ниско.
Може да се използва в бензинови двигатели, където се изисква API SL или по-ниска производителност.
Спецификаци:
API CI-4
ACEA E7
ACEA E4
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 20078
MB 235.28
MACK EO-N
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3
VOITH Class B
Одобрение:
DAIMLER DTFR 15B120
MAN M 3277
SCANIA LDF-3
MTU Type 3
Цена 20л. - 200.00 лв.
MANNOL TS-5 UHPD 10W-40 7105
MANNOL TS-5 UHPD 10W-40 е всесезонно полусинтетично (естери + НС-синтези) моторно масло за съвременни тежкотоварни и високоскоростни дизелови двигатели с и без турбокомпресор, работещи в трудни условия. Маслото отговаря на глобалната спецификация GLOBAL-DHD-1, която отчита всички изисквания на европейските, американските и японските производители за тежки дизелови двигатели, произведени от 1998 г., работещи в най-трудни условия с увеличен пробег между смените на маслото, които отговарят на действащи стандарти за съдържанието на токсични вещества в отработените газове и инсталирани на тежкотоварни превозни средства (повече от 3,9 тона).
Свойства на продукта:
- Естерни компоненти в комбинация с най-висококачествена полусинтетична основа, която отговаря на изискванията на GLOBAL DHD-1, отличаваща се с оптимален вискозитет в широк температурен диапазон, осигуряват отлични свойства против триене, износване и надраскване, което значително удължава живота на оборудването във всички, дори и най-екстремните режими на работа в широк диапазон от температури на околната среда и осигурява значителни икономии на гориво;
- Естерните компоненти в комбинация с естествени антиоксиданти осигуряват повишена термоокислителна стабилност на маслото, което в комбинация с отлични детергентно-диспергиращи свойства (TBN> 10) и ниско пепелно съдържание, ефективно намалява образуването на котлен камък и лак, предотвратява отлаганията на всички видове и поддържа изключително чисти части на двигателя по време на обслужване между смените;
- Уникалната формула, съдържаща естер, осигурява устойчивост на маслото на стареене и поради намаленото изпарение и високата точка на възпламеняване, намалява "отпадъците" от нагар на маслото, което позволява да се използва в двигатели с дълъг интервал на работа и конвенционални двигатели;
- Благодарение на основата, съдържаща естер, оптималният вискозитет има отлични нискотемпературни свойства, включително ниска точка на течливост, заедно с добра изпомпваемост на маслото и завъртане на компонентите на двигателя при ниски температури, лесен „студен старт“ (до -30 ºC ) и намалено износване при стартиране;
- Съвместим със системите за рециркулация на отработените газове (EGR). Намалява образуването на сажди;
- Ефективно защитава частите на двигателя от всички видове корозия;
- по-ниско образуване на пяна;
- Ефективно се справя с увеличаването на напрежението на срязване по време на работа, причинено от повишен вискозитет поради дисперсия на сажди;
- Може да се използва в комбинация с няколко, всички с по-високо съдържание на сяра.
Предназначен за всички видове тежкотоварни дизелови двигатели (камиони за дълги разстояния, автобуси и др.), офроуд машини (строителни, минни, селскостопански) и специално оборудване от европейски, американски и азиатски производители, които отговарят на изискванията на Euro I, II , III, IV, където се изисква ниво на производителност CI-4 Plus или по-ниско.
Може да се използва в бензинови двигатели, където се изисква API SL или по-ниска производителност.
Спецификации:
API CI-4 Plus
API CI-4/CH-4
ACEA E7
ACEA A3/B4
JASO DH-1
GLOBAL DHD-1
Препоръка:
CATERPILLAR ECF-2
CATERPILLAR ECF-1-a
CUMMINS CES 20076
CUMMINS CES 20077
CUMMINS CES 20078
DETROIT DIESEL 93K215
MACK EO-N
MACK EO-M Plus
MAN M 3275-1
MB 228.1
MB 228.3
MTU Type 2
RENAULT RLD-2
VOLVO VDS-3
Цена 5л. - 55.00 лв.
Цена 20л. - 177.00 лв.
Цена 60л. - 490.00 лв.
Цена 208л. - 1600.00 лв.